donderdag 6 november 2008

Cards Only nummer 4


Wow het tijdschrift is "HOT"! Tis niet aan te slepen.......... maar om eerlijk te zijn, persoonlijk vind ik hem geweldig.
Vandaag ff zelf wezen shoppen. Maar ik vond het erg tegenvallen. Misschien ben ik verwend maar ik heb alleen maar oude scrap spullen gezien bij de meeste stands.... Alleen SimpelScrappen en PaperandPictures zijn leuk. Ik heb 3 dies gekocht, wat kleine bloemtjes van papier, een soort handgeschept dik scrappapier en that's it!
Echt ik heb niets nieuws gezien waarvan ik kan zeggen dat moet ik hebben! Sorry! Ik heb dus geld overgehouden. Das me nog nooit gebeurt!
Er was: veel kralen, wol/stof, 3d plaatjes, strass steentjes en stempels. Magnolia stond er trouwens ook. Maar das niet mijn ding!

3 opmerkingen:

Ingeborg zei

Hee Jolan,
wat ziet het er leuk uit. Ik kijk uit naar zondag.....maar goed dat er dan niet veel nieuws is.....anders mis ik dat allemaal.
Leuke foto!!
Ingeborg

*~SCRAP-GEK~* zei

hey Jolan, zo te horen vermaak jew je daar wel! hihihi! ik ben heel benieuwd! nog 1 nachtje slapen...

tot morgen! groetjes marije.

Ingrid zei

Geen wonder dat Cards Only HOT is. Het is weer een prachtige uitgave geworden. Echt super veel leuke/mooie kaarten staan er in. Jouw kaarten mogen er ook weer zijn. Je hebt prachtige exemplaren gemaakt.

En je hebt gelijk....er was weinig nieuws op de beurs. Toch ben ik met een aardige buit naar huis gegaan. ;-)